غمگین ....


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



ﻫﯿﭻ ﺯﺧﻤﯽ ﺧﻮﺏ ﻧﻤﯽ‌ﺷﻪ ﯾﺎ ﺟﺎﺵ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ ﯾﺎ ﯾﺎﺩﺵ

خدایا مرسی دیگه غم میل ندارم،میشه یه پیک مرگ بریزی؟

پک آخر است...اما انگار قرار است من زودتر خاموش شوم تا سیگار...

بگذار فراموش کنم لحظه هایى را که در سرماى بى کسى لـرزیدم..

================================

 

 

"منـى" که کنـارش "تــو" نبـاشد..!
"
تـومنـى" نمى ارزد!...
================================

حالم گرفت از این شهر که آدم هایش

همچون هوایش نا پایدارند

گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود،

گاه آنچنان آلوده که نفست می گیرد

 ================================

سیاهى لبهایم از سیگار نیست...
لبهایم سیاهپوش هزاران حرف نگفته شده...

================================

می روم تا دم میخـانه کمى مست کنم...
جـرعه بالا بــزنــــم آنچـه نبـایست بکنم...
آنقــدر مســت ک جـهــــانــــــــم بــــرود...
استکان روى لبـــم باشد و جــانم بــرود...
برود هرکه دلش خـواست شکایت بکند...
شــهر بایـد به من دیــــوانه عــادت بکند...

================================

نه تو میمانی و نه اندوه
و نه هیچ یک از مردم این آبادی...
به حباب نگران لب یک رود قسم
و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت...
غصه هم میگذرد...
آنچنانی که فقط
خاطره ای خواهد ماند...
لحظه‌ها عریانند...

================================

 

دردها فراموش می شوند،
ولی همدردها هرگز…!


و من تنھا

آنهـایی را می خواهم 
که حتى یادشان زندگی را

زیباتر می کند..!

================================

گفتند دوستش داری؟

گفتم دنیای من است...گفتند دوستت دارد؟

گفتم تنها سوال من است…

================================

دردم را از مردم پنهان می کنم
من تنها برای پنهان کردنش لبخند می زنم
لبخندی که دیگر بیشتر از چند لحظه بر لبانـم باقی نمی ماند
تو نمی دانی چقدر سخت است که لبخند بزنی وقتی چشمانت پر از اشکند

================================

تمام بغض هایم را به آسمان سپردم،خدابخیرکند باران امشب را

================================

ماهیان شهرما از کوسه ام  وحشی تـرند؛

بـره های این حوالی گرگ را هم میدرند؛

خنجـری بـر قلب بیمارم زدنـد؛

بی گناه بـودم ولی دارم زدند

================================

میدونی بزرگترین درد دنیا چیه؟

اونی که تا دیروز درمون دردات بوده اگه تنها بمونه درد میکشه…

اون یه نفر…مادرِ

================================

بعضی آدمها شبیه سوراخ های اول کمربندند

همیشه هستن اما هیچوقت به کارت نمیان

================================




:: موضوعات مرتبط: $M$ , ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Bahram
ت : شنبه 11 خرداد 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Harmonic... و آدرس bahram3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com